Sunday, January 6, 2008

Atunci. Acum.

sunt oameni care sufera. fie din lipsa vietii, fie datorita unei vieti prea abundente.
niciodata nu am putut hotari ce fel de suferinta am avut.
intotdeauna am avut multe de spus, dar nu am avut intotdeauna timp sau cui sa spun.
intotdeauna am tipat, dar nu mereu am fost ascultat.
intotdeauna am vrut sa fac lucruri, dar fie am fost judecat, fie blamat pentru asta.
am vrut mereu sa am incredere in oameni, dar am ajuns la o lipsa totala de incredere, manifestata printr-o oarecare ignoranta, la susceptibilitate si frica.
mereu am vrut sa imi iubesc semenii, cum mi-am primit educatia, dar mi-am pierdut si din capacitatea de a respecta anumiti oameni, din prea multa ura si dispret.

am vrut sa gasesc un raspuns la toate, dar m-am pierdut in detalii..

si e adevarat, abia daca am fumat un pachet de viata, dar am obosit.

No comments: