Saturday, May 1, 2010

Oborul cui?

Unul din magazinele mele preferate nu este Obor.
Da, Obor.
Magazin cu vechime, şi ...renume. Cu siguranţă oricine a pus piciorul o dată măcar în el.
Într-o zi, destul de recent, din abundență de timp şi lipsă de ceva mai bun de făcut, m-am gândit să intru "o tură".
În momentul respectiv eram pe o latură (intrarea "principală" fiind pe partea cu McDonald
), deci am urcat direct la etaj... unde mare mi-a fost surprinderea: era aproape gol.
Se pare că efectul crizei s-a simțit masiv, pentru că multe magazine dispăruseră.
Au închis chiar si magazinul de obiecte "simbolistice" chinezești şi gablonzuri, ... la care oricum nu cred că se oprea nimeni - deci e grav.
Dar ce-i drept, aşa le şi trebuie...
Pentru cine e magazinul ăla (mă refer la Obor, în general)?
Produse slabe, aduse de godknowswhere, cu preţuri complet imense... Adică nejustificate. Şi chiar dacă ar avea produse ok - şi mă refer exclusiv la haine, preţurile spun nu.
Astfel, mă întreb... pentru cine?

No comments: