Thursday, May 6, 2010

Pentru că nu am găsit versuri...



Închipuie-ți, hai, că aș fi murit
chiar ieri sau chiar azi,
sau chiar acum
înmiresmat și bun
și chiar fericit,
în flăcări înalte
iar am pierit.
Închipuie-ți, hai, că aș fi murit
și nu te știu, nu te mai văd
nici vinul în pahar nu l-am sfârșit
nici casa, nici cartea,
e aproape prăpăd.
Iar dacă nu poți să îți închipui
dacă nu poți,
omoară-mă, haide,
să-ți fie ușor
să-ți fie bine
să-ți fie mai bine,
să ai de cine să îți fie dor.
Iar dacă nu poți să îți închipui
dacă nu poți,
omoară-mă, haide,
cu mâna ta,
să-ți fie bine
să-ți fie mai bine
să ai spre cine te îndrepta.

Închipuie-ți, hai, că aș fi murit
când tu mă știai
citind vrun eseu,
dar nu mai citeam
nu mai citeam,
de ce aș fi citit
tocmai eu?
Închipuie-ți, hai, că aș fi murit
și nu în vreun film, cu regine și regi
poate așa stătea
înalt, potrivit
de lângă mine să te dezlegi.
Iar dacă nu poți să iți închipui
dacă nu poți,
omoară-mă, haide,
să iți fie ușor
să-ți fie bine
să-ți fie mai bine,
să ai de cine să iți fie dor.
Iar dacă nu poți să îți închipui
dacă nu poți,
omora-mă haide, cu mâna ta...
să-ți fie bine
să-ți fie mai bine
să ai spre cine te îndrepta.

Închipuie-ți, hai, că aș fi murit
și nu în gluma
în vai, serios
la fel cum odată ardeam dragoste
lângă Bruxelles
Bruxellesul ploios.
Iar dacă nu poți să îți închipui
dacă nu poți,
omoară-mă, haide,
să-ți fie ușor
să-ți fie bine
să-ți fie mai bine
să ai de cine să iți fie dor.
Iar dacă nu poți să iți închipui
dacă nu poți,
omoară-mă haide, cu mâna ta...
să-ți fie bine
să-ți fie mai bine
să ai spre cine te îndrepta!

[Dinu Olarasu - Închipuie-ți hai]

No comments: