Saturday, January 15, 2011

Chick Flick!

Îmi plac mult cadourile.
Îmi place să primesc, cât şi să ofer - chiar dacă din lipsa de inspiraţie, aceste gesturi sunt destul de rare.
Probabil din cauză că pe mine mă enervează maxim cadourile neinspirate. Sau cu o inutilitate redundantă. Sau chiar obositoare.

De fapt mint, ador cadourile!
Am primit odată şosete. Le port ca pe cea mai frumoasă perla din lume..
Ador şi obiecte stupide şi fără utilitate din ceramica, chiar dacă pe unele le-am scăpat/spart, ador şi jucăriile, de orice fel, chiar dacă nu mă joc..
Şi la fel de mult ador când fac pe cineva vesel.
Cadourile sunt foarte importante în viaţa oamenilor, ne arată că ne pasă, că ne gândim, că suntem minunaţi, că suntem undeva, etc...

Cadourile...
The Wise Man says: atenție, drag, dar, surpriză, (înv., pop. și fam.) peșcheș, (pop.) plocon, (înv.) cinste, dărușag, prezent, prosfora;



Aşa că, drept concluzie, nu mai merit cadouri.
Vă mulţumesc, dodo.

No comments: