Monday, April 7, 2014

Groupie de grup

de data asta, nu sunt singură.
Eu și cele două fete cu care îmi petrec timpul (nothing very fancy, one of which is my sister, the other one her/my friend) suntem mega fane Silviu. Internetul s-a dovedit o invenție minunată, astfel cu toții putem fii la curent cu manifestările lui.
Recunosc, eu am ceva mai puțină vechime în grup, but I'm coming along great.
Prietena mea chiar ne povestea un moment groupie de „uite, el e  Silviu!” de acum câteva luni, la metrou Pipera. Complet adorabil.
Iar astăzi, oho. Astăzi am fost la o întălnire, căci trebuia să asist la organizarea unui performing. Nimic deosebit, până când a venit Silviu. Nu l-am văzut până când ne-a salutat și am făcut cunoștință. Mi se întâmplă uneori să mă comport ca o școlăriță, dar acum I totaly played it cool, deși în sinea mea eram fix ca fetele de la concertele cu Beatles.

Enjoy the fan clip!

No comments: