Thursday, December 12, 2013

Ramasite|9

Sunday, October 25, 2009
|Good friends always come fast, sau ce se naste din pisica, soareci mananca..
|In timp.Cu siguranta ma atasez prea mult.  Momentele, obiectele, spatiile, oamenii.  Melodii imi amintesc de situatii, de oameni; obiectele - la fel.
|Charlize Theron is a BABE!
Sunt lucruri care capătă importanţă.
Sunt bucle. Gânduri neformate.
Sunt nori.
Sunt mâini chinuite, figuri, imagini, nimic concret.
E durere, sunt lacrimi.

Wednesday, December 2, 2009
|Adoraţie..
Cât poate fi de frumos când nu merge nimic cum vrei.
Eu consider că lumea este guvernată de echilibru - şi astfel mă întreb: what the fuck? Pe cine echilibrez eu? sau poate că îmi merge atât de bine, încât nu îmi dau seama.

Thursday, December 12, 2013
[Charlize Theron is a BABE still! chiar mai ieri ma gaseam zicand asta]

No comments: