Sunday, December 15, 2013

Ramasite|mai

Wednesday, May 19, 2010
|i am tealeaf
din cele 10 porunci, a mai ramas nimic...
le scriu pe alea, si le analizez

Wednesday, May 19, 2010
|Conflicte...
Orice fel de conflict ar putea fi... cu siguranţă este dificil. Cel puţin din perspectiva mea. Eu nu sunt tocmai capabil să reacţionez corespunzător în astfel de situaţii "extreme".
Şi din acest motiv am încercat întotdeauna să le evit. Dar cum de ce îţi este frică nu scapi, au fost câteva momente.
Şi se pare că cele mai dese în ultima vreme au loc la subsol.

Tuesday, May 25, 2010
|Paranoia extrema...
mi se pare ca totul in jur e din ce in ce mai dubios.
nu inteleg exact de ce
nu am ajiuns la assa nivel sa ma inttreb daca este totul o inventie personala. toata existenta. dar sunt pe aproape
  
Friday, May 28, 2010
|uneori te plictisesti
cat de misto e

No comments: