Tuesday, December 17, 2013

Ramasite|11


Wednesday, October 20, 2010
|m: mierador
  4: zici ca e sapun ieftin
  
Sunday, January 16, 2011
|unii oameni sunt facuti pentru a nu fericiti.
i had a friend once who said: happiness is a rare thing, there is rather joy. when i'll be completly happy, i will die.
I almost killed my friend
Vlahuță, umblă vorba prin casă că ești proastă.
Aici pisica se odihnește dupa o zi întreagă de șotii dar am și bătut-o.
 
Tuesday, March 1, 2011
|Cred că dacă o parte din oameni, la sfărşitul vieţii, ar putea să aleagă o a doua variantă, şi ar avea de ales printre altele sexul, cu siguranţă ar alege să fie bărbaţi.
Şi nu din cauză că bărbaţii au un statut mai bun social vorbind, că sunt fizic puternici, că au părul des, curul mic, sau mai ştiu eu ce probleme se pun în războiul dintre sexe..
Nimic dintre acestea, nici pe aproape.. când spun asta mă gândesc doar la un beneficiu: femeile.
 
Tuesday, May 31, 2011
|You are amazing...
Dar nimic altceva nu e.
Suntem fantastici noi, oamenii, cu imaginaţia noastră. Nu putem părăsi planeta, nu ştim ce există acolo, dar nimic nu ne poate opri să ne imaginăm.
Nu există Doctorul, Dalekşi, Vashta Nerada, dar totuşi i-am vazut.

Tuesday, May 31, 2011
|nu mai pot sa scriu....
..deşi mi-ar face plăcere.
Dar mă blochez, for some reason. Am destule gânduri, dar parcă nici unul nu vrea să ajungă la destinaţie. am nevoie de ceva, ceva fabulos, am nevoie de mai mult.
Înainte era simplu, erau zei, şi oameni,şi stări. Şi lucruri frumoase. Acum, nici nu mai ştiu...
Oh, sally, sparrow...
Tuesday, May 31, 2011
|Florea mea preferata îi floarea soarelui. nu doar din cauză că sunt o persoană foarte solară, dar din cauză că reprezinta atat de mult.

No comments: