Monday, April 26, 2010

Am întâlnit Oameni!

Aventura mea cu spitalul a fost... altceva.
Cu siguranţă puteam evita acest eveniment sau altele asemănătoare printr-o viaţă organizată şi sănătoasă, dar deja întrăm pe alte tărâmuri.

Spitalul este un loc al groazei, unde nimeni nu vrea să ajungă. Cum se spunea şi în clipul "maraciuca" ce circulă pe internet, "unii au murit sau, mai rău, au ajuns la spital".
Negreşit a fost o experienţă destul de neplăcută, nici nu se putea altfel, lichide intrând şi ieşind, o întreagă fantezie...

Iar din acestă experienţă m-au marcat două aspecte.
1. crizele epileptice şi creierul uman au ajuns pe noi meleaguri - pentru mine;
2. am descoperit că există şi Oameni.
În mod normal, eu nu suport doctorii, dar aceşti patru oameni, pe mâna cărora am picat, m-au lăsat complet fără cuvinte. Au fost oameni!
Au făcut tot posibilul să îmi facă şederea cât mai plăcută şi au fost incredibil de atenţi. Nu doar că şi-au făcut meseria, dar cum am mai spus, au fost Oameni.
Mă înclin.

No comments: