Friday, April 2, 2010

Sunete rosii, verzi....

M-am reîntors la subsol.
Sunt eu, alături de roboţei, teribilişti şi nurlii.
Ce-i drept, cronologic vorbind se întâmpla înainte de (re)venirea primăverii, dar acest lucru este mai puţin important.

Subsol. Tren. Oameni. Tren. Oameni.
Iar când plimbarea cu caruselul s-a terminat, am ieşit cu toţii la suprafaţă.
Dar se pare că eu am fost singurul element care a avut halucinaţii după.
Halucinatii roşii, iar apoi verzi.
Dar... ce sunt halucinaţiile?
______________
The Wise Man says: halucinaţia este o tulburare psihică prin care o percepţie senzorială are loc în absenţa stimulului. Cu alte cuvinte, deşi obiectul fizic nu există în realitate, acesta este perceput de subiect prin intermediul unuia din cele cinci simţuri.

Dar... de unde?
______________
The Wise Man says:
  • Expunerea extinsă la ultraviolete
  • Sentimentul intens de frică
  • Cofeină
  • Salvie, iarbă, ciuperci, mescalină, LSD, anticolinergice, anestezice
  • Etc
Dar dacă teoretic nu eşti expus la niciunul din aceşti factori, cum poţi vedea oamenii îmbrăcaţi în roşu, dar numai pentru o perioadă scurtă de timp, sau doar să vezi pe ici pe colo benzi colorate? (repet, roşu, verde)
Drăguţ, nu?
Greu de explicat, nu?

No comments: