Thursday, November 4, 2010

Bună seara.. Mă numesc

Mă numesc Cătălin F.
Este februarie, noaptea. E destul de frig afară.

Acum sunt acasă, nu fac nimic. Mă uit pe pozele dintr-o galerie de arta din Bucureşti şi Cluj şi mă enervez.
În astă seară nu se organizează nimic, pe nicăieri - nu e viu nici un eveniment. Nici baruri, nici petreceri nu şi-au deschis porţile, parcă iarna nu te mai lasă să trăieşti.
Iar seara asta sunt singur, cuc. Nu e nimeni în casă, chiar şi pisica a fugit pe afară. Mereu se întâmplă aşa când este casa goală, timpul se dilată şi se complimă.
Şi e destul de mare agitaţia pe afară pentru vremea şi ora asta - suspect.

Mereu este aer puţin când nu sunt şi alţi oameni cu mine, şi parcă e şi mai cald - şi nu mai e apă.
E mare ameţeala, dar probabil am palpitaţii.

Cel mai bine o sa trec timpul cu niște ordine şi un film, probabil ANUPTAFO.

No comments: