Tuesday, November 23, 2010

Vecini = GÂLI!

Din deliciile acestei perioade şcolastice pot spune că sunt parţialele.
Şi chiar ar fi, dacă atunci când îţi e lumea mai dragă şi citeşti cu spor,
copii vecinilor vecinilor tăi (adică cei care nu stau în blocul meu, ci în blocul de vizavi - care are o parcare destul de spaţioasă) se comportă din nou ca niste draci bălţaţi şi plini dă căcat!
De obicei se rezumă la ţipete imbecile, de draci - dar acum, nu... acum este cu totul special...
Părinţii lor scumpi, care ştiu cum să le asigure o educaţie stabilă, mai ales prin exemplul personal, le-au cumpărat/câştigat la
barbut nişte goarne de jucărie!
Mai multă ţigănie e în parcarea aia decât într-o şatră nomadă. Şi nu mă refer la goarnă, singular, nu.. Mă refer la ţipete, la ore în şir de mâncat seminţe, băut bere, ţipat (ţipete aparţin copiilor, ţipatul aparţine adulţilor), ţinut copii să defecheze în stradă, etc...

Şi TOT la mine se uită ca la nebuni când m-am dus să le explic omeneşte că se aude imposibil de tare şi că din 5 în 5 secunde animalele fac un sunet înfricoşător - şi astfel nu pot să învăţ.
"Că sunt copii..."
Mă piş pe copiii voştrii!
PE TOŢI!


Şi or fi copii, retarzi care nu înţeleg nimic... dar goarna cine a luat-o? Tot nişte retarzi care nu înţeleg nimic, pot spune!

No comments: