Wednesday, January 22, 2014

Schimbări

De ce le mai multe ori, schimbările sunt bune. Uneori le adopt, doar pentru a face asta. Pentru că nu sunt sigură că nu ar fi mai bine altfel, să schimb aerul, să schimb.
E neplăcut când descoperi că nu poți să revii la ce era. Fie că nu mai știi cum, fie că s-a dus. În cazul actual e strict vorba despre template-ul de pe blog, but its not just that. Am pierdut o dată pe care care nu o să o mai găsesc niciodată. Se întampla acum 1200+ zile și însemna ceva pentru mine.
Nu am idee ce.
A fost probabil Ziua Z. Acum, neștiind ce este, pot o sa idolatrizez, pot să o fac muma zmeilor si a gheonoaielor și a balaurilor. Pot să o fac cum vreau eu.
Nu pot să îmi amintesc ce se întâmpla acum 3 ani, dar știu că o sa rămână cu mine în continuare, chiar dacă într-o formă modificată după placul meu.

No comments: