Thursday, January 9, 2014

NOTA nymore

Primesc tot felul de informatie despre mine, din interion, din exterior, dar nu reusesc sa fac nimic cu ea.
Am reusit sa trec de la 18 la 30 de ani fara a trece prin toate acele etape de maturizare. Am experimentat, dar scurt, cam tot ce am auzit la multi ca au experimentat, si pare a fi important in viata lor. Mai mult de 3luni nu cred ca am facut ceva, nu am simtit mai mult de atat.
Iar acum, ma simt un suflet batran.
Dar eu nu sunt asa.
E un contrast care face rau, si nu numai mie.
Am realizat ca am gresit fata mult prea mult din oamenii care ii cunosc sau pe care i-am cunoscut. As vrea sa imi rascumpar greselile, si sper sa nu fie prea tarziu. Prea putin stiu oricum ca este, cel putin pentru mine.
Mi-am dat seama ca toate gesturile mele au fost de copil rasfatat si iresponsabil.
Caci asta am fost pana acum, un copil rasfatat si iresponsabil, cu suflet batran, care nu a realizat ce efecte au actiunile lui in existenta celorlalti. Si poate parea egocentrist, dar nu este, pentru ca am gresit mult. Si imi pare rau, imi pare rau ca si dupa ce am realizat ca gresesc, am facut greseli noi.
Si imi pare rau ca nimeni care ar putea sa primeasca putin confort stiind ca am realizat macar asta nu o sa citeasca.
Dar macar o sa vad eu, si sper ca atunci cand o sa vad, o sa imi fi curatat greselile.

Trebuie.
Imi pare rau.
Multumesc.

No comments: