Wednesday, August 19, 2009

Imi pare rau, iubire.

Nu intotdeauna am responsabilitatea intiparita. Nu mereu imi amintesc ca trebuie.
Uneori ma caracterizeaza delasarea. Alteori as vrea sa dau timpul inapoi, sa imi sterg greselile.
Nu am vrut sa iti gresesc. Niciodata. Cu nimic. Nu am vrut sa fiu cauza suferintei.
Oricat de rece ar fi sufletul oricui, suferinta celor dragi il ingenungheaza.
Sa treci prin acelasi chin mai mult decat o data, e mai mult decat o pedeapsa pentru greseala.

Imi pare rau ca nu am fost mereu acolo, ca nu am stiu cum sa iti alin durerea. Imi pare rau pentru lipsuri si goluri. As fi putut face mai mult. Greselile cantaresc prea mult. Preturile platite sunt prea mari. Nu trebuia sa fii pretul platit. Nimic nu trebuia sa se intample.

Imi pare rau ca eu nu am fost, si vreau sa stii, acum, ca cineva te-a iubit.

No comments: