Saturday, February 6, 2010

What is "Realitate"?

Din ce în ce mai des îmi creez propria realitate. Sau într-un singur cuvânt, dintotdeauna.
Unii oameni ar spune că realitatea mea este bazată pe minciuni. Poate. Dar o minciună devine adevărată când toată lumea o crede, inclusiv tu. Artiştii folosesc minciuna pentru a spune adevărul.
Realitatea virtuală se manifestă pe (mai) multe domenii, sub (mai) multe forme.
Cel mai des îmi imaginez cea mai rea versiune posibilă a cursului desfăşurării acţiunii (cunoscut şi sub mult mai uşoara versiune: "worst case scenario"). De multe ori pot spune că fantezia nu are limite, şi tot ce e rău e destul.
Dar nu se poate pune mereu răul în faţă, aşa că uneori intervine frumosul. Realitatea îmbracă forma unor oameni, întâmplări şi situaţii posibile, dar nefavorabile.
Şi dacă frumosul nu este suficient, atunci intervine ridicolul şi jenantul - două stări care te pândesc la orice pas.

Fanteziile sunt minunate şi fac lumea un loc mai bun - fie că sunt sexuale, legate de un loc de muncă, o locaţie existentă ori chiar numai posibilă/dorită, sau de o persoană pe care o îndrăgeşti ori o aştepti.
Realitatea este ceea ce vrei.

3 comments:

Zany said...

fuuny. I do that that too, since I can remember.. :)

Roaca said...

Coppycat...

Zany said...

am not!

paradoxul consta in limita dintre " a analiza toate posibilitatile pentru a fi mere pregatit de orice" si " a te pierde in imaginatie" :)

exercitiu de cunoastere: daca imi imaginez ca imi pierd slujba, cum imi imaginez ca voi reactiona? dar oare in realitate care va fi reacti mea?

every night before I go to sleep, since I can remember..
:)