Monday, February 1, 2010

Mărturisire

Pentru cei ce mă cunosc şi pentru ceilalţi:

Am 35 de ani, 1.93 şi 73 kg, ochii verzi - deşi par albaştrii uneori, părul şaten deschis, dar în pruncie eram blond.
Urăsc maxilarele late, bărbia cu cur şi spâncenele împreunate, şi din fericire nu am aşa ceva.

Sunt inginer-arhitect, dar marea mea pasiune a fost structuri-acoperişul. Îmi place sa urmăresc emisiuni despre operaţii estetice, clişeic, cele pentru sâni sunt preferatele mele.
Ador pielea, fie că e vorba de gât, sâni, spate, fund sau picioare.
Ador arta şi pictura, tuşul şi cerneala, grafica, desenul.
Cred în fidelitate, deşi am înşelat.
Eram cândva cel puţin cu un tovarăş într-un bar, iar el a zis să o sune pe proaspăta mea gagica Maria să vină şi ea cu noi, dar a sunat Marina.
Marina, foarte de treabă. Fată de treaba, Marina.
Cred în sex şi masturbare, dar şi în relaţii interumane.
Cred în permanenţă, perseverenţă, încredere şi schimbări.
Cred în anotimpuri şi frig, afecţiune.
Îmi place să combin.
Ador lumina.
Duc o viaţă dublă în somn, mă comport ciudat, creez şi ascult cu Dolby, fabric momente.
Am nevoie înţelegere şi spaţiu, de apropiere şi linişte.
Înţeleg mereu mai multe lucruri, atât despre mine cât şi despre alţii.

Sunt multe lucruri pe care nu le-am spus, dar timp mai este cel puţin acum.

No comments: