Sunday, February 7, 2010

Brainstorm.

Am fost un copil puţin dificil, neobişnuit poate e mult spus, dar cuminte..oarecum.
Nu s-au schimbat multe lucruri de atunci.
Nu îmi place să beau ..multe lucruri. Urăsc gustul alcoolului 90% din cazuri. În schimb îmi place senzaţia de high şi ameţeală. Din fericire, există restul de 15%.
Am câteva fobii, multe frici, şi mai mult decât suficienti declanşatori.
Frica este o piedică. Trebuie să riştii, Tu, chiar dacă nu ai de câştigat.
Câteodată vorbesc prea mult. Câteodata sunt mut.
Nici eu nu pot să mă înţeleg uneori. Aşa că înţeleg.
Mi-ar place să înnot.
Dar tot amân.
Lucrul cel mai de valoare este istoria, dar nu cea pe care ţi-o pun la nas la şcoală.
Am probleme cu nervii şi nu fac nimic să rezolv asta.
Îmi place să scriu, să citesc - nu continuarea nu este "de Doamna, şi să merg la şcoală".
Nu-mi place româna.
Cred în cel mai bun remediu pentru viaţă. Este muzica.
Îmi place să glumesc şi uneori întrec măsura. Discutabil.
Indiferenţa este cel mai rău sentiment.
Cel mai egocentrist lucru este să te abţii de la ceva ce îţi place.
Urăsc să mi se impună ceva. Iar când urăsc ceva, nu fac - ori calitatea este complet îndoielnică.
De multe ori uit lucruri esenţiale şi ţin minte detaliile nefolositoare. Mă simt ca un bătrânel trecut de prima tinereţe care povesteşte ceva (link on George Carlin, when he talks about people).
Zâmbesc prea mult. Sau deloc. Uneori e sincer.
Nu cred persoanele care pretind a fi cele mai bune.
Îmi place ura.
Nu sunt rebel, dar sunt complet deloc planificat.
Progresez foarte repede în ceea ce mă interesează cu adevărat.
Îmi place să fiu dependent de internet, dar rezist perioade lungi fără.

Mă scuz foarte des, 99% formal. Când chiar regret, 99% nu spun.
Cea mai mare greşeală: să nu spui.

No comments: