Thursday, December 3, 2009

Atenţie, 6-6..

După lungi observaţii, am ajuns la o concluzie: ratb-ul îşi selectează atent şoferii. Sau cel puţin îi grupează atent.
O clasificare sfioasă ar fi:
  • începătorii îi pun pe rute mai uşoare (unde traficul nu devine criminal)
  • cei care conduc agitat, pe express (unde pasagerii se simt mai rău decât sacii de cartofi)
  • femeile, sensibile de fel, pe tramvai sau troleibuz cu rută uşoară
  • cei liniştiţi pe autobuz
  • cei nenorociti şi cei mai nenorociţi pe troleibuz (sau cel puţin cei cu mult potenţial).
Cei mai nenorociţi sunt puşi pe 66. Din pur amuzament personal. Al lor, evident, al angajatorilor.
De ce 66?
Pentru că este sugestiv. Mai mult decât 69, în orice caz, care este prea out-spoken (iar acum se ridică uşor, dar ferm întrebarea: cum anume sunt selectaţi soferii de pe 69? însă aceasta este o altă poveste).
Alegerea numărului poate fi văzut ca parte a expresiei "6-6. atenţie". Atenţie sau păzea.
Sau preferinţă personala: ,(66) sau 666. Pentru că da, oamenii aceeia nu lucrează pentru ratb, ci pentru diavol.
În zilele cu trafic lejer, văd mereu 66 gonind turbat, iar în oricare altă zi, strecurându-se printre maşini, cu agilitate felină şi dacă nu ar fi fost legaţi la cabluri sus, cu siguranţă ar fi intrat şi pe sens invers, fără nici un fel de jenă.
Şi nu ştiu dacă aţi observat, în 66 nu scrie
"în timpul mersului vă rugăm să vă ţineţi de bare", ci "în timpul mersului vă rugăm să vă ţineţi puternic de bare".

PS. Observaţiile sunt pur personale.

No comments: