Saturday, December 12, 2009

Frumos şi subtil.

Titlul iniţial era acesta: agreabil, arătos, aspectuos, atrăgător, chipeș, falnic, frumos, impozant, marghiol, muşat, plăcut, prezentabil, tâmbuș.
Dar cum spune
francezul, "Less is more", iar canadianul, "Weniger ist mehr", am decis să mă înfrânez.
Negreşit, aceste cuvinte sinonime sunt esenţiale pentru fluxul informaţiei, care la fel de negreşit nu va fi înţeleasă.
Cu toate acestea, coaja este la fel de importantă ca şi miezul.

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
nn. nota naratorului: "
marghiol", ca şi "tâmbuș", este un regionalism, şi face parte din seria de sinonime. personal, întotdeauna am găsit Marghioala ca fiind un nume urât, îngrozitor chiar, dar se pare că este tocmai opusul.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Ador când oamenii sunt discreţi şi subtili.
Mai ales când încearcă sa afle ceva, oricât de banal ar fi. De fapt, cu cât mai banală este informaţia, cu atât surpriza este mai plăcută.
Exemplul la care mă gândesc îl voi ţine pentru mine, un gest cu adevărat egocentrat.
Iar gestul iniţial mă va face mereu să zâmbesc, căci unele lucruri nu le uiţi niciodată.

No comments: