Monday, December 14, 2009

Greseli

Mereu mi s-a părut mai degrabă imposibil să nu poţi să asişti la un eveniment important (de tipul examen) din cauza unui alt eveniment, nefavorabil - să îl numim accident.
Pentru că un moment ca un examen este din timp anunţat. Deci ŞTII că pe acea dată trebuie să fii în viaţă.
Dar se pare că de această dată m-am cam înşelat. Pentru că este prea uşor să nu fii atent.

Cel mai uşor lucru pe care îl poţi face înainte de o astfel de zi este să mănânci ceva defect, şi astfel să te schimbi la faţă - adică să te faci verde. Mă rog, complicaţii există personalizat, dar nu asta este important.
Astfel, cum eu, în toată încrederea de sine, am făcut o astfel de greşeală, inevitabil, la un moment dat, se pot întâmpla diverse astfel de situaţii, detaşate de voinţa personală, făcute pe măsura fiecăruia.

Simt nevoia, negreşit, să îmi retrag cuvintele anterioare.
[retragere]

No comments: