Friday, May 29, 2009

Also, I'm sorry I started that war. so like... com'on.. I love you and shit ...

Am OCD. Iubesc curatenia. Imi place siguranta pe care mi-o ofera. In oameni nu pot avea intotdeauna incredere, emana prea mult rau.
Nu imi place atat de mult sa spal vasele, dar ma multumeste rezultatul final.
Imi place sa impartasesc momentele.
Inseamna mult in bulele de sapun si alte substante foarte chimice.
Banuiesc ca este un sentiment general valabil sa fii foarte placut surprins de prietenii care vin in vizita si, inainte de toate, te ajuta cu vasele... Poate parea o nimica toata, dar este un gest enorm.

Sentimente puternice stau in vase spalate, aroma de detergent si rufe proaspete, levantica si iasomie.

Totusi, lumea nu o sa se schimbe, o sa miroasa a lamaita, din nefericire, o sa fie murdara (the bad kind) si plina de gunoi.
Si nici un super-erou beat sau mos craciun nu poate schimba asta, dar lumea da.

Succes, si multumesc.

No comments: