Monday, July 20, 2009

Manifest gay

Nu stiu daca s-a retinut, dar imi este greu sa urasc pe cineva doar din cauza unei prejudecati sau pentru o diferenta.
Si astfel vin in sustinerea acestei idei prin prezentarea dragilor mei, iar ca sa le pastram numele anonim, o sa le zicem Gheorghe si Gheorghita.
Ei s-au intalnit oarecum intamplator si oarecum fortat... Din cauza unor evenimente au trebuit sa locuiasca sub acelasi acoperis, sa imparta totul, locul de dormit, cel de petrecut timpul, de mancat, de baut, ...tot.
Treptat, incet, intre ei a aparut scanteia, si astfel povestea lor de iubire...
Dupa cateva luni in care am fost martor la aceasta iubire, am descoperit ca Gheorghita era si ea de fapt un Gheorghe....
Uimirea nu a ezitat sa apara, dar nu a fost una neplacuta, pentru ca stiam ca ei se iubesc mult. Chiar sunt un cuplu nemaipomenit, de la care oricine are de invatat. Ei impart tot, fac absolut tot impreuna, uneori se cearta, dar apoi uita de intamplare, stau aproape unul de celalalt, se mangaie si se saruta, isi lasa spatiu pentru tabieturile personale, iar uneori intervin placut in ale celuilalt, niciodata nu uita sa isi faca surprize, si cel mai important, se suporta cu tot cu defecte...

Daca imaginile provocate de povestirea mea au provocat sentimente de repulsie, poate ar trebui sa reflectezi asupra faptelor. Eu doar am povestit o relatie sanatoasa, fie ea chiar si cea de fata.
Totusi daca ai ajuns la aceste randuri, poate nu esti un caz pierdut.
O relatie infloritoare, sanatoasa, este un lucru minunat, indiferent daca este vorba de o fata si un baiat, de baiat - baiat, fata - fata, papagal - papagal.
Ai inteles?

No comments: