Monday, October 26, 2009

Semnul diavolului.

Nu cu foarte mult timp în urmă am urmărit un documentar-personal despre satanismul în muzica rock, bineînţeles pentru că nu am mai urmărit o comedie bună de ceva vreme.
Printre concluziile din acel documentar este şi că iubăreţul George Michael este un băiat rău, rău... şi citez: "Sfânta Scriptură este cuvântul lui Dumnezeu şi, neprimind Scriptura , George Michael nu îl primeşte pe Dumnezeu. Acest fapt este mai satanic decât ceea ce am auzit mai înainte , deoarece se ascunde sub masca dragostei păcătoase."
Oricum, principala concluzie este că diavolul trăieşte în toţi şi în toate.
___________________________________________________

Toate acestea fiind spuse, documentarul mi-a placut maxim. E simpatic cum poţi găsi argumente pentru a-i convinge pe cei din jur că părerea ta este cea bună. Chiar frumos.
Pe lângă acest sentiment, mă amuză că prind peste tot mesaje subliminale, sau să văd "semnele diavolului", aşa cum sunt prezentate în documentar.
(mai greu este să se înţeleagă de ce aceasta expresie e parte componentă de bază a vocabularului meu în prezent)

Enjoy this devil clip: (la final chiar se vede clar, "..este un cap, o mânuţă sau .. da? Capul Luciferului!)



PS: cartela mea suportă acum 666 mesaje scrise..

No comments: