Thursday, October 15, 2009

Back to the real world..

Sunt multe lucruri ce ne înconjoară ce nu sunt în regulă.
Şi cum probabil am tot zis.
Sunt lucruri asemănătoare care mă scot sau nu din pepeni.
___________________________

Lipsa spaţiilor de parcare se simte pe pielea şoferilor (uneori şi în portofel), dar mai ales a pietonilor.
Şi totuşi nu mă deranjează atât tare. În mare parte înteleg.
Totuşi nu înţeleg vitele care parchează în totalitate pe trotuar, deşi ar exista spaţiu încât să nu..
Aşa că de fiecare dată când găsesc pe cineva în aceeastă situaţie, am mereu grijă să îi las un mesaj de dragoste şi de sănătate.
Însă ultimă încercare de "apropiere şi iubire", pixul meu norocos şi-a pierdut norocul personal, şi şi-a dat...(ammmm...) duhul.
Astfel, am renunţat să îi las mesaj, dar am obţinut multiple pete de pastă albastră.

This is the real world...

No comments: