Tuesday, March 9, 2010

I had one.

I had one. A blow job.
A fost mic, deci scurt, deci dezamăgitor. A fost ca o bomboană cu rom topită - not a great fan of those.
A fost, totuşi, amuzant.


Cam aşa arată. Nu am obiceiul să beau, iar dacă beau rareori mă complic.
Acum a fost o excepţie, să zicem.
Dar asta nu îmi explică de ce oamenii pun nume de sex la băuturi. Dacă vor să inducă o stare/amintire anume, e păcat să dea reateu.
Păcat.
Pentru o băutură ca "bj" este simpatică (doar) bogăţia de glume.
De exemplu, comanda:
- Aş dori un bj, vă rog. Mergem într-un separeu, sau este în regulă aici?
sau pentru novici, gluma pentru momenul stânjenitor:
- "ce-i asta?"/ "asta-i tot?"

Muza mea a fost paharul gol, deci nu îmi amintesc toate glumele care mi-au blocat mintea.
Păcat - nu doar pentru pierderea glumelor.

No comments: