Tuesday, March 16, 2010

Viaţa din filme... RECURSIV

Urăsc când filmele manipulează unele informaţii, doar pentru a îşi fabrica povestea...
Sau când doar îşi fabrică anumite clişee...

5.
a. Vestimentaţia.
Eu îmi amintesc doar filme cu oameni perfecţi. Toate lumea îmbrăcată în haine foarte frumoase, toţi "fixaţi" şi aranjaţi. Mai puţin dacă reprezintă stereotipuri.
Dar serios?
Nici un american nu mai stă pe acasă cu un tricou murdar de ketchup pe umăr, sau nişte pantaloni care ar fi fost la spălat, dacă nu i-ai purta?
Sau ce s-a întâmplat cu pjs (nn. the gay term for pajamas/pyjama)? Toţi americanii se schimbă imediat după ce s-au trezit?

b. Z
garbură (adică încălţăminte).
În America nu există praf? Noroi? Microbi? Măcar un rahat? Nimic?!
Că pe mine mă depăşeşte cum oamenii aia, nu doar că stau atât de lejer încălţaţi în casă, dar - wait for it - SE URCĂ - wait for it - pe canapele şi în PAT încălţaţi!!!
Nu vreau să fiu culmea ipocriziei acum, nu pot spune că mă descalţ mereu dacă uit ceva atunci când plec (şi trebuie să mă întorc), sau că mă descalţ mereu imediat cum intru pe usă, sau că nu mă plimb pe rotile prin casă.
Dar 99% din timp nu folosesc decât încăltăminte "pentru interior", mai mult papuci decât şosete. Tocmai din cauza acelui 1%. Plus că am o mică plăcere stupidă, şi anume îmi place să îmi ţin picioarele cât mai "la aer".
Şi nu doar că port papuci, dar uneori fac duş pardoselii cu domestos... Şi nu mereu mi se pare suficient.
Şi după ce spăl papucii şi pardoseala cu vreo trei sticle de domestos, tot nu mă simt bine să mă urc cu aceştia în pat.
Call me crazy. Poate sunt doar eu în căciula asta.

Dar serios, chiar e verosimil aşa ceva?!

______________________________
BONUS:

Cam de la 00:15 - 1:50 (ha!ha!)


Istoric:
7 feb 2010
4 feb 2010

2 comments:

Zany said...

"a îşi fabrice" - primul rand

*delete.

Story Teller said...

no, just typo, dacă ai fi verificat istoricul e la fel...(yeah, a little thing called copipaste)
...şi nu că ar fi motiv de laudă, doar e justificare (smile)

*delete = delete this, please?