Friday, March 12, 2010

Cu exactitate...

Uneori faci alegeri. Că trebuie.
De cele mai multe ori, Cineva are grijă să te plouă în faţă.

Urăsc să iau taxi.
Pentru că urăsc taximentriştii. Triştii taximetriştii.
Aleg astfel alte metode de transport: în comun, personale - automate sau... manuale - convenționale sau nu, mersul pe jos sau aşteptarea.
Dar au existat situaţii în care niciuna din acestea menţionate mai sus nu au putut fi folosite, deci a trebuit să recurg la drac să mă treacă puntea.

De exemplu:
Urma să iau penultimul drum, dar l-am pierdut din cauza unei alegeri. M-a depăşit pentru că am ales să merg o statie cu altceva.
Iar ultimul drum a dispărut în timp şi spaţiu.
Adică l-am văzut, l-am aşteptat, a dispărut, am mai aşteptat, m-am făcut frate cu dracu, eram la mijloc de punte, a apărut de nicăieri în faţa mea şi acolo a rămas (nn. ultimul drum).
Superb.

No comments: