Friday, September 11, 2009

Ctrl + scroll

imi place:
si imi plac:


sa alerg prin ploaie
sa fiu ud pana la piele de ploaie calda de vara
sa ma bat cu apa
apa
sa urc pe munte
sa ma dau in leagan
sa ma joc cu pisoi si catei
sa lenevesc si sa dorm caini mari
sa lenevesc in pat
sa lenevesc in brate
sa ma tina cineva in brate cand motai/dormitez
baile fierbinti
sa lenevesc in pat naked
sa nu ma imbrac dupa dus, sa lenevesc si sa ma plimb prin casa asa
cafeaua
imbratisarile
masajul cu ulei
sa fiu sarutat – buze – etc – pe coloana
masaj pentru pielea capului, facial, etc
apropierea
sa fiu mangaiat cand dorm
mangaierile
sa ascult muzica pe strada, it’s virtual :)
sa citesc
animalele de companie afectuase
sa nu ma trezesc singur
sa scriu cu un anumit tip de pix, pe un anumit tip de hartie
dulciurile
laptele cu ciocolata
sa plec pe bicicleta departe
sa dorm pe iarba in parc
sa fiu sarutat
sa lenevesc pe cineva
sa fiu alintat
lenjeria de pat moale
lenjeria de corp si hainele moi
sa fiu trezit dimineata
sa ma intid dimineata
sa decupez
sa obtin lucruri prin propriile forte
sa aflu
sa nu risipesc banii -
sa pot fi independent –
sa fiu tinut de mana
sa ma joc
sa-mi zambesti cand vorbesti cu mine
sa ma plimb pe strazi pustii
inotul, desi nu stiu
pielea fina
cerul
sa fiu inteles fara cuvinte
sa nu fiu ranit
sa imi amintesc lucruri dupa lungile chinuri si incercari
sa imi imaginez cum se vor desfasura niste evenimente
sa studiez oameni
[iubesc] soarele si intunericul
fotografia
sa privesc
shake-ul de capsuni de la mc
pasiunea
imi place sa explorez
sa ma uit la documentare si desene
sa mi se gateasca
zmeura si pepenele galben
bucurestiul
sa nu fiu obligat
cadourile pe care le faci intamplator
sa calatoresc cu trenul si masina
cand bate vantul si e cald afara
amintirile
sa plec undeva in mijlocul noptii
sa ma plimb fara scop si fara directie
povestile
berea cu lamaie
sa nu ma opresc
sucul de morcovi si sucul de prune
sa beau vin rosu si alb
persoanele atente, ingrijite, amuzante si politicoase
iepurasii si hamsterii
iarna – primavera – vara
sa ma imbrac cu hainele celorlalti
sa fie cald
piercurile
sa mi se gateasca
bratarile
florile
culorile
sa inventez povesti
sa plang de fericire
oamenii cu povesti
lumanarile parfumate si uleiurile de ..camera
sa alerg dupa fluturi
sa privesc cerul instelat
sa merg pe camp
sa alerg printre flori

Votka si suc

No comments: