Saturday, September 5, 2009

Romania, din nou...

Mi-am permis indiscretia de a fotografia o cautare a drumului.
Din cand in cand aud, vad sau cunosc cate vreun grup de (1, 2, 3,....n) turisti straini, ce se plimba pe strazile tarii. De obicei ma surprind, caci intrebarea mea este mereu "de ce?"... Si uneori primesc si raspuns, de obicei e destul de amuzant.
Acum, am surprins un tip, ce isi intinsese harta, si cauta sau calcula ceva. Totusi, pana am apucat camera, a mai aparut si o tipa.



Nu era nimic iesit din comun, erau doar adorabili studiind harta...
Insa probabil decat pentru mine si un batranel care s-a oprit sa ii intrebe de sanatate si zambea larg (dar vorbea decat cu fata, deci ea probabil era romanca, sau cel putin asa mi s-a parut...)
Insa pentru cei cativa trecatori, erau o ciudatenie, pentru ca se uitau lung la ei. Cei mai tristi dintre acestia au fost o tanara si bunica ei (cel mai probabil), care atunci cand au calcat trotuarul de langa ei, prima s-a uitat la ei, s-a inchinat gen "doamne fereste", si apoi s-a strambat spre bunica-sa....

_______________________________________________
Fii mandru ca esti ROMAN!
Nu?

No comments: