Sunday, November 29, 2009

Call me...

Poate sunt doar eu, dar, sincer, prefer ca atunci când trimit un mesaj, să mi se răspundă într-un cât mai scurt timp.
Şi nu pentru că nu îmi place să aştept, cum ar fi fost de aşteptat. Ci pentru că, dacă acest lucru nu se întâmplă, mesajul din mesajul este complet şters din memoria mea.

Şi de prea multe multe ori mi s-a întâmplat asta:
"- Hei, bună.. Am citit acum mesajul de aseară.. " (sau chiar mai RĂU: "mesajele alea").


...Moment în care mă apucă un atac anime.


Prea des, pe lângă faptul că uit ce anume am scris în el, uit chiar şi că am trimis un mesaj.
Deci, automat îmi apar în minte foarte multe gânduri negre (unul dintre ele este, most of the times, "oare l-am trimis în somn?" ..pentru că este o opţiune valabilă).


Foarte neplăcut şi, în acelaşi timp, favorabil lucru să trebuiască să dau un răspuns la o replică în totală necunoştiinţă de cauză fără să las această impresie...

1 comment:

DOAR NOI said...

Am devenit din ce in ce mai neseriosi... mai dezorganizati.Nu ne putem opri 3 minute sa raspundem. Ne pierdem din stima de sine, ceea ce este foarte trist.