Saturday, November 14, 2009

Profesorul meu, (the old) Dl. Herbert .. (şi câinele lui Jesse)

Toleranţa mea ajunge la cote aproape minime la limite geriatrice. Deşi sunt de părere că fiecare îşi iubeste bătrânii. Ai lui. Apoi, depinde de diverse variabile; iar în cazul meu, variabilele tind aproape toate (99,9 %) către zero.
________________________________

Despre omul acesta încerc să fac o poveste de multe, multe zile.
Totuşi, este doar un material aparent.
Mă amuză cum de fiecare dată când îl zăresc doar, mi-l vizualizez mai tremurând, cu o voce mai suavă (mmhmm) visând la tinerei cu barbă frumoasă şi bine făcută.
Sau cum niciodată nu reuşeşte să îşi păstreze răbdarea şi începe să povestească tot felul de inutilităţi (complete).
Însă cam atât este de zis.
În rest nu reprezintă nimic.
Trist.


(to be uploaded. with picture)
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
UPLOADED: Urmează limbaj maliţios. Viewers discretion is advised.

Mr. H.: Nu ştiu cum m-a păcălit să îi apreciz lucrarea astfel...
S.: Ştiu eu... Pentru că l-ai fute tandru. În cur.
(din nou, explicaţia limbajului este în linkul de mai sus, sau aici. Replica este nespusă, dar gândită, deci păcatul era oricum săvârşit).

1 comment:

Zany said...

sa isi pastreze mai :)